Przedstawiam Wam Clio w wersji rajdowej, które będzie się ścigać w przyszłym sezonie w RPŚ, a w tym roku jeszcze zaliczmy nim parę "gościnnych" startów. Na trasach w okół Łapanowa
Specyfikacja
| 
   
pojemność:  
moc: moment obr.:  | 
  
   
1998 ccm 
186 KM przy 7250 obr 225 Nm  | 
 
PRZENIESIENIE
NAPĘDU
| 
   
skrzynia biegów: 
napęd: sprzęgło:  | 
  
   
5-stopniowa manualna ze
  skróconym  przełożeniem głównym 
na przednie koła 1-tarczowe spiekowe  | 
 
ZAWIESZENIE
 
| 
   
przód: 
tył:  | 
  
   
McPerson  + Bilstein B14 
drążki skrętne + Bilstein B14  | 
 
HAMULCE
| 
   
przód: 
tył:  | 
  
   
tarcze wentylowane 280mm 
tarcze 240mm  | 
 
NADWOZIE
| 
   
masa: 
 | 
  
   
960 kg 
 | 
 
OSIĄGI 
| 
   
0-100 km/h: 
prędkość max:  | 
  
   
6,8 sek. 
180 km/h  | 
 
Ile Konie mają te wasze bryczki ?
OdpowiedzUsuńRzeczywiście sprzęgło spiekowe trzeba tak często wymieniać jak podają poradniki?
OdpowiedzUsuńOgólnie układ przeniesienia napędu jest dość wrażliwy w Clio Sport i trzeba dbać o sprzęgło czy olej w skrzyni.
UsuńBardzo mi sie tu podoba ciekawe informacje !
OdpowiedzUsuńSuper wpis
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawie wygląda ten samochód. Fajny wpis.
OdpowiedzUsuńNiesamowicie wartościowy wpis. Super
OdpowiedzUsuńAle tuning.
OdpowiedzUsuńŚwietne auto.
OdpowiedzUsuńCiekawe informacje
OdpowiedzUsuńWartościowy wpis
OdpowiedzUsuńWarto jest zapoznać się z tak ciekawymi informacjami.
OdpowiedzUsuńWartościowy wpis
OdpowiedzUsuńBardzo lubię tak interesujące i jednocześnie ciekawe wpisy.
OdpowiedzUsuńNiezwykle interesujące są te informacje.
OdpowiedzUsuń