Przedstawiam Wam Clio w wersji rajdowej, które będzie się ścigać w przyszłym sezonie w RPŚ, a w tym roku jeszcze zaliczmy nim parę "gościnnych" startów. Na trasach w okół Łapanowa
Specyfikacja
pojemność:
moc: moment obr.: |
1998 ccm
186 KM przy 7250 obr 225 Nm |
PRZENIESIENIE
NAPĘDU
skrzynia biegów:
napęd: sprzęgło: |
5-stopniowa manualna ze
skróconym przełożeniem głównym
na przednie koła 1-tarczowe spiekowe |
ZAWIESZENIE
przód:
tył: |
McPerson + Bilstein B14
drążki skrętne + Bilstein B14 |
HAMULCE
przód:
tył: |
tarcze wentylowane 280mm
tarcze 240mm |
NADWOZIE
masa:
|
960 kg
|
OSIĄGI
0-100 km/h:
prędkość max: |
6,8 sek.
180 km/h |
Ile Konie mają te wasze bryczki ?
OdpowiedzUsuńRzeczywiście sprzęgło spiekowe trzeba tak często wymieniać jak podają poradniki?
OdpowiedzUsuńOgólnie układ przeniesienia napędu jest dość wrażliwy w Clio Sport i trzeba dbać o sprzęgło czy olej w skrzyni.
UsuńBardzo mi sie tu podoba ciekawe informacje !
OdpowiedzUsuńSuper wpis
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawie wygląda ten samochód. Fajny wpis.
OdpowiedzUsuńNiesamowicie wartościowy wpis. Super
OdpowiedzUsuńAle tuning.
OdpowiedzUsuńŚwietne auto.
OdpowiedzUsuńCiekawe informacje
OdpowiedzUsuń